15 oct 2011

15/10/11 Bateig i confirmació al Rocamaura.

A dos quarts de nou hem començat a pujar pel camí de les Dunes. Bon temps però feia fresqueta.
Anem cap al Rocamaura, es matí de bateig.

La veritat es que la primera vegada que es fa el 25% de desnivell de la pujada es impactant. L'Artur continua pujant i esbufegant però decidit a pujar fins a dalt.

Un cop devant la placa  li expliquem perquè tenim aquesta costum del bateig quan estrenem alguna bici, així fem el bateig de la seva Scott "pistage" i la confirmació de la meva.

Començem a baixar i el presi reventa, ja anavem una mica preparats perquè ahir haviem tingut un primer avís. Canviem la cámara amb temps record "de fórmula 1", agafem la ruta del vent i anem travessant el Montgrí. Camíns i corriols,...

L'Artur content perquè la "rodes pistage" anava molt bé. Baixem per Sta. Maria de Palau, agafem el camí per anar a sortir al camí dels termes. I allà anirem encarant per anar a esmorçar a cala Nati.
Hem pogut veure encara moltes cintes de plàstic de la darrera cursa de Copa Girona. Esperem que els amics impulsos les retirin el més aviat posible ja que fa molt lleig veure a la muntanya.

Hem trobat sorres, pero l'Artur ja ho comença a dominar, i amb aquest llam de rodes encara més.

Hem arribat a Albons. En Pitus ens esperava a cala Nati, fem petar la xerrada. Un bon entrepà i un plat de peus de porc per l'Artur. Aquest noi apren ràpid.!!!

Tornem per Bellcaire i els camins dels camps de conreu. Sortim a Ullà i arribem a Torroella.
Ha estat una sortida complerta.