22 dic 2011

Pel Montgrí amb un madrileny

L'altre día va arribar en José, aquell madrileny que varem tenir l'estiu i que li van agradar tant les nostres sortides pel Montgrí, ...(hem de dir però que es del Atlètico, ....vaja patidor de mena!!).

Encara no havia arribat a Torroella que ja ens havia contactat per sortir en bici, i aquesta vegada s'havia portat la seva.

El sillín es el que més li preocupa i per això aquesta vegada volia anar comode.

Hem fet una sortida suau, començant per pujar el coll de Les Sorres. Aqui el teniu coronant, tot sonrient i cofoi.

L'hem portat a pujar el Rocamaura i així poder veure i gaudir d'un paisatge bonic i espectacular.

L'Enric també s'hi ha afegit a última hora, de fet ell ha sortit d'Ullà voltant la muntanya per darrera. Esta fort com un roure!!!
Un cop hem arribat a peu del Rocamaura en José ha vist i comprovat la duressa de la pujada, però sense por, ell decidit cap a dalt, esquivant les pedres, i anar pujant.

Li hem ensenyat el lloc on hi ha la placa d'en Conrad. Li hem explicat l'història.
Decidim baixar per la ruta del Vent, tampoc voliem forçar gaire per ser el primer dia. Així que cap a baix, quan ha vist tanta pedra,..... Madre mia!!! Cuanta piedra!!!

Anava gravant la ruta i fent fotos per tot allà on podia. Pensava posar-ho al facebook.

Li anem explicant la ruta, en Pitu havia anat per les seves cap al Cap de la Barra.

Passem per la Torre Ponsa, i arribem a L'Estartit allà trobem en Pitu, l'Enric ens deixa perquè tenia pressa per anar a veure les seves nenes. Nosaltres agafem el camí vell i cap a Torroella.

Un ruta tranquila, amb camins i corriols pel Montgrí per ensenyar a n'en José a disfrutar de les nostres sortides.