23 ene 2012

21/01/12 - Foixà

En la reunió d'ahir vam estar parlant dels llocs on s'esmorza millor per la zona. Això va fer que m'entrés gana i vaig proposar anar a Púbol doncs no he anat mai en la bici i és un dels llocs esmentats.


En Perdi no podia venir, en Pitu havia quedat amb un amic que feia temps que no sortien junts, en Presi està per les "Holandas". Així que dels presents, només quedem l'Avi i jo per fer la sortida del dissabte.

A l'Avi li demano que la ruta no tingui massa pujades doncs ahir vaig estar a Fitor i demà faré una sortida per Collserola i en tots dos casos, les pujades estan molt presents i no vull acabar fet una coca.

Dit i fet!!. L'Avi es treu de la màniga una ruta que ni feta a mida i amb l'al•licient d'un corriol de pujada molt bonic de fer.

Sortim de Torroella i anem cap a Verges pels camins que estan en el marge esquerre del Ter.

Fa fred, no tant com la setmana anterior i es pot portar bé. Arribem a Verges i per la carretera creuem el riu pel pont. Només fer-lo, girem a la dreta i cap a la muntanya veiem una masia en la que em comenta en Lluís que allí va néixer la nostra amiga Paquita. Quan arribem al bosc agafem un camí amb lleugera pujada però molt amè de fer.

Arribem a una cadena que separa a un camp del camí pel seu costat dret i per aquí diu en Lluís que comença el corriol, la veritat és que no ho sembla i jo hagués seguit buscant-lo més endavant. Però sí, per aquí és.

El corriol és realment bonic, en principi algo tècnic però ja em va bé. Més endavant es complica i haig de posar el peu. Una llàstima, amb lo bé que anava!!.

Seguim per sota de la línia de tensió elèctrica fins a la carretera que ens portarà a la Pera. La vista és molt bona



Per carretera asfaltada sense trànsit arribem a La Pera i d'aquí a Púbol. Ens està esperant un bon esmorzar!!.

Carregades les bateries, sortim de Púbol en direcció a Parlavà. En arribar a l'encreuament de la carretera que va a la Bisbal, comença un camí de baixada molt maco.

Parlavà, Gualta i fins a Torroella a un bon ritme per bons camins i amb una conversa agradable.

Avui, en Lluís ha provat una super càmera de vídeo. A veure si els resultats de les proves són aptes i ens ho mostra!!

Artur (però no l'Artur Mas).

No hay comentarios: