2 oct 2010

1/10/2010 - Rocamaura

Aquesta data ja ha quedat marcada per sempre a la meva agenda. Cada any pujo al Rocamaura. Aquesta vegada m'ha acompanyat l'Enric. Hem pujat fins a dalt a tocar la campaneta d'en Conrad.

Un dia clar i net.

De records no m'hen falten. Uns moments de pensament. Moltes coses pasen pel meu cap.
M'en recordo d'en Conrad, d'en Rafel, d'en Paco tots tres ciclistes i amics. Insustituibles!!

Baixem per la ruta del vent i anem cap a L'Escala.

Hem fet un ruta tranquila, comentant coses de la vida, de la feina, dels amics,....
Ell s'ha quedat a veure la seva Paula. Avui tocava piscina. Ell haurà fet una duatlò.
Jo agafo el cami de tornada pasant per les Dunes, corriols, ...i gent buscant bolets. I en portaven.
Vaig fent, vaig pensant, ...fa dos anys, i sembla que era ahir que encara anavem en bici amb ell!!!
Namastee Conrad!!!

No hay comentarios: