6 ene 2020

29/12/19 PUNTA MILÀ

Avui ha estat posiblement l'última sortida amb bici de l'any 2019
La punta Milà és potser un dels llocs que més m'agrada. Les vistes són espectaculars, i la tranquilitat que si respira es meravellossa. Sempre ha estat un lloc on els ciclistes solem esplair-nos amb les fotos. 
Diuen que l'horitzó arriba fins a 2,8 quilómetres aprox. (la vista no arriba a més) tant en mar com en la muntanya..... No ho recordo, però es el lloc ideal per comprovar-ho.





Els selfies no son el meu fort...

Això es viure......quan sigui gran, vull fer el mateix.









Continuo la ruta cap a Torroella, però passant per la ruta del vent.
El día és ideal. Ni molta fred, ni calor.....



















A Torre Ferrana em trobo amb un ramat de xais.
Em diu el pastor que en porta 1200 ovelles aprox. Déu n'hi do!!!
Tot xino xano han anat caiguent els quilòmetres.
Cap a casa content de tormar a rodar pel Montgrí.
Esperem que el 2020 em porti més ganes i il·lusió de sentir l'escallot de l'Enric.

Aqui teniu el recorregut:


Powered by Wikiloc

No hay comentarios: