18 abr 2019

18/04/19 ------- > QUEBRANTAHUESOS (petita història d'una gran amistat).


Per el meu aniversari (quan feia 60 anys), l'Enric em va regalar aquesta foto de record al seu facebook.

Amb una explicació que era tota una declaració d'amistat!!

Recordava la nostra participació a la Quebrantahuesos. Una marxa cicloturista molt coneguda arreu del món.

Va ser una prova cicloturista bastant dura amb un recorregut de 198 Qms i 3500 m de desnivell.
Varem coronar el Somport, la Marie Blanche, el Portalet i Hoz de Jaca.

Ell va tenir un còlic nefritic quan pujavem la Marie Blanche. Era molt valent, molt fort i no va voler abandonar en cap moment. Varem anar fent com varem poder fins arribar a dalt. Allà es va anar recuperant.

A mitja pujada del Portalet vaig reventar. Em va ajudar a canviar la roda.
Varem pujar el Portalet contents d'haver superat tots els entrebancs.
Varem baixar el Portalet a 92 Qms/h (velocitat máxima). Increïble!!

Hoz de Jaca va ser testimoni de la nostra forta amistat!!.....i així m'ho recordava.

GRAN AMIC ENRIC !!!
ET TROBARÉ TANT A FALTAR LA RESTA DE LA MEVA VIDA!!


1 comentario:

Narcís Nogué dijo...

petits detalls que forgen una gran amistat. Tots el trobem molt a faltar